SANS-ONLINE BLOGGERS BATTLE.


De bekende webshop Sans-online heeft een ge-wel-dig winactie: ''de bloggers battle''. Met jouw creatieve collage maak je kans op €500,- shoptegoed. Alle bloggers met een eigen blog kunnen deelnemen tot 28 februari en op mijn verjaardag 9 maart wordt de winnaar bekend gemaakt. Ik en Sans-online dagen jou uit om aan deze bloggers battle deel te nemen! Wil je meedoen klik hier. Heb je geen blog, wees niet getreurd, op de website hebben ze diverse merkkleding en momenteel hebben ze een flinke uitverkoop neem snel even een kijkje. Natuurlijk hoop ik dat ik win, want dat zou een super verjaardagscadeau zijn! Zie hieronder mijn collages.

Translation
Sans-online webshop has an amazing competition: ''the bloggers battle''. With your creative collage you have the opportunity to win € 500, - store credit. All bloggers with their own blog can join the competition until 28 February and on my birthday 9th of March will the winner be announced. Sans-online and I challenge you to join the bloggers battle too! Join the competition here. Don't have a blog, don't worry, on their website they have many brands online at the moment they have a big sale so take a look. Of course I hope I will win that would be a great birthday gift! See below for my collages.




Totaal €399,75
Totaal €289,75

Totaal €208,70

3 comments :

  1. Hi!
    good information! i'm going to know more about it right now.
    we have a GIVEAWAY running. checkout:

    http://theduplicity.blogspot.pt/

    with love,
    Ana

    ReplyDelete