DIY INSPIRATION


one two three four five 

Hier zijn weer een paar DIY inspiratie die ik wil doen. Me and Lex zijn zussen die begonnen met de mooie massive kettingen, zoals je kunt zien op de foto en ik wil daarom zo graag mijn eigen massive ketting maken, alleen is er niets te vinden voor een redelijke prijs. Hopelijk komt daar snel verandering in! En Lady Gaga, is mijn levende inspiratie bron, zij is gewoon geweldig. In haar laatste video clip ''G.U.Y heb ik zoveel dingen gezien die ik wil hebben. Inmiddels heb ik al patronen gemaakt voor de rok, binnenkort zal je het zien. Verder op mijn DIY lijst is de jurk van de Zara, het model is leuk, maar ik voel die oog print totaal niet!

Here are some DIY inspiration I would love to do. Me and lex are sisters who started the whole massive necklaces I'm so inspired by them that I want to fix one for my own. The problem is that is hard to find materials for a reasonable price. Lady Gaga, she is just amazing! Her new video G.U,Y is an inspiration bomb there are so many things I want to make. Patterns for the skirt and bodysuit is done and I'm working on the skirt hopefully it will look pretty as Gaga's skirt. When I saw this Zara dress online I instantly fell in love with the dress, but I don't feel the eyes!

4 comments :

  1. Love the necklace.
    Tried this dress at Zara today, but really didn't look good on me :(

    xoxo
    Veronica

    Fancy To Go

    ReplyDelete
  2. Lijkt me echt waanzinnig moeilijk om die dingen zelf te maken! Ik zou foto 3 wel zelf willen proberen!

    x Karen
    http://dressinginlabels.blogspot.com

    ReplyDelete