SHOP MY CLOSET



Grote kledingkast uitverkoop! Ik heb mijn kledingkast weer eens grondig opgeruimd. Het zijn voornamelijk veel kleding, die nooit of maar één keer zijn gedragen en hopelijk kan ik iemand anders blij maken met één of meerdere kledingstukken. In de video zie je een paar stukken hoe het aan staat, bekijk de video hier

I cleaned up my wardrobe and I'm holding a big wardrobe sale. Mainly the pieces are never or only been worn once. I do ship internationally, but be aware the shipping cost can be high. In the video you see some pieces on me, watch the video here. 
Like and share please.

6 comments :

  1. Helaas niet echt mijn maat, maar wel erg leuk dat je dit doet!

    http://www.porcelainskulls.co.nr/

    ReplyDelete
  2. Wat leuk! Ik zal eens kijken of er wat tussen ziet voor mij.

    x

    ReplyDelete
  3. The video is soooo cool and your clothes are amazing. I have to clean out my closet too. I have too much and no more space to store it.

    xx Mira

    www.glamdevils.com

    ReplyDelete
  4. great pieces! i have to clean my closet, too :)
    happy day!

    <3
    http://www.getcarriedaway.net/

    ReplyDelete
  5. Good luck with the wardrobe sale.=)

    ReplyDelete